Stina Svensson

Alla inlägg under april 2007

Av Stina - 29 april 2007 11:23

Chimal kom till start och genomförde sin första 80km tävling, jag (Stina) är nöjd och glad med det, han var pigg och fräsch genom hela tävlingen, fast vi red ensamma hela tiden.

Av Stina - 28 april 2007 11:18

Rezy kom tyvärr inte till start för hon blev utesluten i förbisiktningen på fredagen p.g.a hälta vet ej vilket ben.
Men Miro den lilla gosse grisen kom runt 160 km, han gick sin första 160 km godkänd är det inte underbart .han var pigg och fräsch i slutbesiktningen, hade en svacka efter seså där 80km men kom sedan igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards