Stina Svensson

Alla inlägg under augusti 2007

Av Stina - 18 augusti 2007 11:30

i lördags så åkte bosse och miro på billingerittens 80km tävling som det var tänkt att de skulle genomföra som en koll på att miro var fräsh nog för att åka på nordisk baltiska mästerskapen i danmark. tävlingen gick aldeles utmärkt, det gick lite fortare än tänkt och bosse och miro slutade som vinnare i örebro läns distrikts mäster skap. de vann en rosett, en medalj, ett diplom och ett täcke som det står: jag var bäst! distrikts mästare, örebro län på, så nu bär det i väg till danmark i slutet av september på 120km tävling NBM. jippi

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards