Stina Svensson

Alla inlägg under november 2007

Av Stina - 18 november 2007 11:31

Jag(Stina) och Tippen var med på nerikesdistansryttares KM som gick av stapel vid sjöstorp gård i vretstorp och vi kom näst sist, men det gjorde mig inte nånting för Tippen har aldrig gått distans och han skötte sig exemplariskt och var jätte lugn och fin, vi red så säkert vi kunde och skrittade nästan hela tiden på den 11km långa bannan eftersom att han aldrig gått distans och jag visste inte hur han skulle vara att rida och dessutom vill vi inte ha en halt häst.

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards