Stina Svensson

Alla inlägg under maj 2009

Av Stina - 24 maj 2009 11:43

Ja, har väl varit lite slarvig och inte skrivit om A9 än men nu kommer det lite. NDRK stallde upp med lag på lag SM som gick på A9 100km och de som var med i laget var: jag på Rezy, Ebba på Patos och Bosse på Tippen. allt gick bra och vi låg på en silver plats med laget tills det hade gått 70km då Bosse var tvungen att bryta för Tippen hade trampat på en sten och blivit halt så där sprack laget men både jag och Ebba red på. Ebba vann med PAtos och jag kom in i mål på ca: 16km/h på Rezy men vi pulsade ut oss vilket jag tyckrte var jätte konstigt eftersom att hon var jätte pigg.....

men det visade sig att spatten var tillbaks lite igen så det var antagligen det, så nu är det bestämt att Rezy antagligen inte ska gå mer än 80km eftersom att det uppenbarligen inte funkar, 80km och neråt går jätte bra men inte mer:( så det var ju synd men nu vet vi det. Både Rezy och Tippen skrittas för tillfället och Chimal rider jag lite lätt inför nästa helg då det är 80km* cei som gäller, hans första internationella tävling. så håll tummarna då. om ni ska på Dackeritten ses vi antagligen där:)

Det finns bilder inlagda från tävlingen om ni vill titta på dem:)

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards