Stina Svensson

Alla inlägg under februari 2012

Av Stina - 24 februari 2012 20:07

Har inte så mycket att uppdatera om, det är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag, Chimal rids på, tänkte börja träna på lite nästa vecka nu när han gått upp i vikt!  Jobbet rullar på, fötter och rygg börjar vänja sig vid det nu, har blivit en hejare på att städa kan jag säga, men av någon anledning ser mitt rum ut som en soptipp......Hmmmm....


I morgon ska jag iväg och fika med världens bäsgta Camilla och Charlotte vår gamla lärare från Alléskolan, ska bli riktgt kul att träffas och fika, även om jag inte är någon barn människa kan jag säga att Anders och Charlottes Lina är yber gullig. Efter lite fika ska jag vidare hem till syrran för fest, malin och 2 av hennes kompisar har fyllt så nu ska de ha fest, ska bli rikigt kul. Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Spotify och dricka upp resten av min "Tru Blood", för tillfället: Timbaktu - Fallskärm! 

 

Av Stina - 5 februari 2012 00:00

Hon är prick 12 på natten nu när jag börjar skriva detta inlägg, 00.00 Har inget med inlägget att göra men i varje fall.... Blev ingen ridning idag då jag tyckte det var för kallt för det, under -15, då tycker jag inte det är toppen att rida måste jag säga, både för min och hästens skull. Finns tillfällen då jag gör det men jag undviker det gärna. Så det blev upp till mamma och fixa stallet och sedan drog jag ner till pappa igen, har gjort ingenting här typ halva dagen vilket har varit väldigt skönt. hoppas på lite varmare väder i morgon så jag kan rida men tror inte riktigt på det, men man kan ju alltid hoppas. första lilla ret videon från True Blood säsong 5 har kommit ut, längtar, men inte så där jätte mycket faktiskt, tyckte 5:e boken var lite lång dragig men serien följer inte böckerna helt så det kanske blir bra iaf! Pratade med en utav lastbilschaffisarna som brukade äta hos mig på Arvers i går, de saknar mig vilket alltid är kul att veta måste jag få säga men ångrar inte en sekund att jag bytt jobb:D Ja lite tråkigt inlägg men en uppdatering i varje fall...

       

Av Stina - 2 februari 2012 16:30

blev en liten prommenad med tyngderna på för Chimal idag, vädret var så fint så jag kunde inte motstå att ta lite bilder på min underbara häst.

   

Har en bild från samma ställe under solnedgång från sista gången jag red Miro, älskar den bilden då det är sista bilden vi har på Miro då han rids.

 

Älskade Miro<3

   

Världens underbaraste häst<3

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards