Stina Svensson

Alla inlägg under april 2012

Av Stina - 4 april 2012 18:46

Måste uppriktigt säga att det här året känns som om det kommer bli ett riktigt bra ett! Tog körkortet i december så jag började året med ett nytagert körkort och en bil jag köpt, just de händelserna ingick inte i detta år men jag skulle nog säga att de ändå inledde det. I januari fick jag nytt jobb, ett års vikariat på miljötemaet, heltid. Och nu har jag precis skrivit på papprena på min aldeles egna första lägenhet som jag hyr hr i vretstorp, börjar flytta in i morgon. känns ju skönt att man har ledigt 4 dagar. Ovanpå detta har jag precis löst licens så jag  i morgon när den blivit registrerad kan anmäla mig till Finnerödjaritten 40km CR, första deltävlingen i KRAFFT-provet 2012 som är årets mål:D Det känns någonstans härligt att inte tänkt rida mer än 50km tävlingsklass i år, det är ju jätte kort:D


Så ja en bra början, bara att hoppas att det håller i sig!

   

Taget 2009 i april, 50km T med 3:e plats som resultat. Bilderna är tagna från stallcrescam.se

Av Stina - 3 april 2012 14:40

I morgon skriver jag kontrakt på min första egna lägenhet, ja jag ska flytta hemifrån!!! Skriver som sagt kontraktet i morgon och får tillgång till lägenheten tordag morgon, så i påsk ska det flyttas, har börjat packa ihop saker i lådor på mitt rum. Försöker sortera bort de saker jag inte vill ha med mig när jag flyttar...... De komemr väll med så småningom de med och hamnai mitt förråd. Flyttar inte så långt bort mamma och hästarna är ungefär 2km bort då jag hyr en lägenhet i vretstorp. Ska i varje fall bli jätte kul även om det är riktigt nervöst....... kommer komma mer info om min lägenhet så småning om, och bilder så klart. Det är i varje fall en etta på 38 kvadratmeter.

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards