Stina Svensson

Alla inlägg under juli 2012

Av Stina - 5 juli 2012 08:07

Är vad det här inlägget får bli då jag inte uppdaterat på månader. Chimal startade inte Finerödjaritten 40kmCR då han blev halt, allt är bra nu och han rids nästintill som vanligt. Istället fick Rezy efter 2års penesion kliva in och ta Chimals plats då vi redan var anmälda. Och det gjorde hon med bravur enligt mig, hon var jävligare än vad hon brukade vara på tävling men jag satt kvar trotts hjärnskackningen hon åstakom mig 2veckor innan och hon gick runt på det planerade 12km/h utan mer anmärkning än hudturgor(drukigt lite dåligt) Inget jag brydde mig om för 40km. Så nu ska hon starta 5kmT på Sydnärkeri            tten om 1 och en halv vecka då jag provar att rida KRAFFT cupen på henne istället för Chimal så får vi se hur det det. Eftersom hon inte är i superkondis och redan pensionerad så är inte förhoppningarna speciellt stora men vi kanske kan komma runt godkända igen.


Jag jobbar för tillfället på en ny hemsida, adressen kommer komma upp på den gamla och här när den är klar. Och nu till den väldigt icke omhändertagna bloggen vi för tillfället befinner oss på. Målet är att jag ska bli lite bättre på att uppdatera men eftersom jag absolut inte prioriterar den och vet hur lat jag är med att sköta den kan jag säga att jag antagligen inte kommer bli bättre på det. Bloggen kommer finnas kvar för midre uppdateringar som efter tävling, ridläger m.m men jag kommer inte uppdatera lika mycket om vardagslivet vilket ni antagligen märkt. om någon vill läsa mer om vad som pågår vardagligen och vill ha mer uppdateringar får ni säga till för utan respons kommer bloggen ligga lågt ett tag.

 


Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards