Stina Svensson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Stina - 29 augusti 2012 22:40

 

Lek i hagen

 

Världens bästa kille<3

 

Chimal fick följa med mamma/Niccan och mig/Rezy ut i skogen på en sväng. Han var ganska nöjd med agtt kunna trava ikapp när han tyckte det passa, följde efter som en liten hund<3

 

Puss<3

  

Av Stina - 25 augusti 2012 01:09

Klockan är 01.10 och jag är ridsugen, just nu! Ibland är det konstigt när ridsuget kommer. Om det inte vore för hundarna hos mamma som kommer vakna så fort jag sätter foten på gårdsplanen så tror jag faktiskt jag skulle kunna sticka ut och rida nu, men nej så blir det ej. Men i morgon så blir det lite ridning av världens bästa häst jag älskar mest, suttit och tittat på lite gamla bilder av min häst och minns vad han var för sorts odjur han var när han anlände hos oss, vissa saker finns kvar hos honom, som tillexempel resningarna och misstänksamheten mot nya människor men han är min älskade prins och jag hade aldrig trott att vi skulle komma dit vi är nu. Min vatten rädda prins badade ju till och med magen på ridlägret! Ska nog ta mig i kragen och göra en liten Chimal berättelse för er, sedan han kom hit hösten 2005.

Ridläger 2012  

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards