Stina Svensson

Alla inlägg under juni 2013

Av Stina - 15 juni 2013 14:00

För er som läst bloggen ett tag vet ni ju att jag är ett riktigt The Vampire Diaries freak, dock endast tv serien, läser böckerna men de är inge vidare! Nu har äntligen min kompis sett säsongsavslutningen för säsong 4, på tiden! Så nu kan jag äntligen diskutera den awsome avslutningen på säsongen, bästa någonsin om jag får säga så. Måste bara säga att det hände så otroligt mycket som kommer ställa till en massa i säsong 5 så jag längtar otroligt mycket till i höst när 5:e säsongen drar igång!


 

Av Stina - 15 juni 2013 11:18

Igår öppnade dollar store i hallsberg så idag kommer det bli en premiär tur dit, jag har varit på dollar store förut ett par gånger för den finns i Sveg så vi har varit där när vi tävlat i Sveg. Men det var ett tag sen så det ska bli kul att se vad de har, ska även ta en sväng till lindex, jag behöver nya jeans. Finns tyvärr en chans för att jag kommer ut med något annat ochså.... Kanske lite nya nagelack, för det har jag absolut inte tillräkligt med;) Hittar jag något kul får ni veta det iaf.


I veckan var det öresten tre år sedan jag tog studenten, TRE ÅR!!!!! Gud vad jag blivit gammal.....:/  

Av Stina - 14 juni 2013 10:21

Ja jag vet inte vad jag ska ge som bortförklaring till dålig/icke existerande uppdatering. Kanske helt enkelt att det inte händer speciellt mycket på häst fronten direkt. Jag ska försöka bli bättre jag lovar men när det inte direkt finns något att uppdatera om så är det svårt att uppdatera. Om ni har några ideer på vad ni vill läsa om så säg till! Jag har i varje fall fåt lov nu, onsdag förra vecan var sista dagen i skolan innan jag börjar höst terminen efter sommaren, jag är ledig fram till måndagen efter midsommar då jag börjar jobba på miljöteamet i sex veckor. Kommer göra samma städning som jag gjorde när jag jobbade där så det är skönt. Eftersom jag jobbar endast sex veckor kommer jag ha ledigt hela agusti, så jag blir ledig lagom till ridlägret sedan är jag ledig tills skolan börjar igen. Tycker det ärganska lagom med jobb och lagom med lov för att vila upp sig inför två nya terminer på universitetet.


Ja ni får i varje fall lite bilduppdatering, från senaste tiden!

Har så klart hunnit att titta på lite speedway i sommar!

     

I onsdags passade delar av klassen på att spela kubb och umgås efter skolan hos Jessica, de flesta drog vidare till krogen sen men jag behövde komma hem så jag var nykter och åkte hem när de andra drog vidare...

        

Chimal som går en stund varje dag på mammas tomt och klipper gräset åt dem, var dock inte så bra väder igår!

       

Av Stina - 2 juni 2013 17:00

Ursäkta den utuselt icke exsterande uppdateringen men det är varit en tuff och seg vecka kan man säga. Har hela veckan gått och bävat inför min farfars begravning som var i fredags och har därför inte haft lust med, ja ingenting kan man enkelt säga. Begravningen gick i varje fall bra och den var jätte fin även om den var otroligt jobbig.


  


Igår drog i varje fall Camilla med mig till Örebro på tjejkväll med Josse Blomberg, kompis från gymnasiet som jag inte träffar ofta men det är alltid lika kul. Hade i varje fall jätte trevligt, är dock glad att jag körde hem från örebro så jag var nykter hela kvällen för det var nog med att komma hem halv fyra i morse och bara vara allmänt trött när jag vaknade. Var även väldigt god mat vi åt igår!


   


Lovar att försöka bli bättre på att uppdatera igen och ska ta lite nya bilder på hästarna då jag inte gjort det på ett bra tag. Nej nu ska jag ut och hjälpa pappa sätta upp poolen inför sommaren innan jag åker upp till stallet en sväng. Föresten så har jag nu läst sista True Blood boken, slutade inte riktigt som jag ville men alla kan ju inte bli nöjda, men riktgigt bra och spännande var den i varje fall som vanligt!


 

Av Stina - 2 juni 2013 14:50

 

 Jag kommer alltid sakna dig, jag kommer alltid minnas dig o

ch du kommer alltid finnas i mitt hjärta farfar.

  


Att begrava någon som betyder så otroligt mycket för dig är helt förkrossande, det går inte att uttrycka hur mycket jag älskar min farfar och det gör otroligt ont att tänka på att han inte längre finns kvar! Men jag kommer alltid älska min farfar och jag kommer alltid minnas alla underbara stunder med honom och allt han gjort för mig. Han har förgylt mitt liv så mycket en människa kan och jag kommer alltid minnas hur han alltid sprang runt med en kameran i högsta hugg och tog kort eller filma. Jag kommer alltid minnas alla ljudinspelningar som blivit då farfar glömt ta bort linsskyddet på kameran och hur han alltid var på bra humör. Min farfar har betydd massor för mig och kommer fortsätta göra det även om han inte finns kvar. Jag älskar dig nu och föralltid farfar!

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards