Stina Svensson

Alla inlägg under april 2014

Av Stina - 30 april 2014 15:28

Av Stina - 30 april 2014 11:59

Mamma fick lite film på när Chimal och Kungen leker lite i hagen, och de två tjuriga tanterna bara står och hänger...


 

Av Stina - 29 april 2014 13:31

Har precis släppt ut hästarna på några timmars grönbete för första gången i år. Och nog blev de glada!

Av Stina - 29 april 2014 11:09

Nu har jag fixat klart första sommarhagen för i år. Det är alltid lite att fixa med den, kite tråd som åkt ner, några stolpar som måste bytas osv. Men nu är den första fixad och i eftermiddag kommer de få gå ut i den för första gången i år en stund. Vi kan ju inte bara släppa ut dem utan får successivt vänja dem vid gräset.

Måste bara säga att det är riktigt skönt att kunna vara ute i bara shorts redan på morgonen!

Av Stina - 27 april 2014 15:32

När man kommer i jeansshortsen som var för små förra sommaren utan svårigheter och de sitter skönt är fenomenal. Det kanske inte syns att lite vikt försvunnit men det märks på mina kläder!

Av Stina - 27 april 2014 15:05

Hittade den här videon på twitter, riktigt coolt gjort. Thai Woffinden (speedwayföraren) som är med i videon är förra årets världsmästare ifrån England.

Av Stina - 27 april 2014 12:49

Lite mer bilder från tävlingen igår, tagna av Lollo!

Av Stina - 27 april 2014 09:46

Har fått lite bilder på mig och Chimal ifrån gårdagens tävling utav Erica och mamma så här kommer de!

Tack så mycket för bilderna och all hjälp igår det var toppen!

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards