Stina Svensson

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

Godmorgon

Av Stina - 23 augusti 2014 09:23

Har sovit alldeles för länge känns det som, förutom att klovkan snart är halv 10 så känner jag det i ryggen. Men nu är jag uppe och ska strax äta frukost. Idag ska jag inte rida något, Chimal har vilodag och i morgon ska jag och mamma rida 10km på Chimal och Rezy. Men upp till stallet en sväng blir det så klart ändå, jag ska se över Chimal, ge hästarna lunch och Chimal ska få sitt krafft foder. Då vädret r sjukt tråkigt gör det inte mig speciellt mycket att jag inte har någon ridning planerad idag, det ser ut som det tänker vara tråk väder hela dagen. Nej jag ska göra annat, funderar på att försöka skriva ihop lite blogg inlägg att ha på lager till när min egen insiration tryter. Något speciellt ni vill läsa om?

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 5 augusti 2015 19:51


Så, jag har inte varit här på en evighet, jag trivs super bra med den nya bloggen och det är skönt att börjat om på ett nytt ställe. Men jag tänkte jag skulle titta in här lite snabbt och se om det fortfarande är någon som är inne här ibland. Hör och...

Av Stina - 11 juni 2015 10:35


Som ni säkert märkt uppdaterar jag knappt här längre. Det beror mestadels på att den här bloggen från börjat var en ren hästblogg där allt jag skrev bara var kring hästarna. Sen har jag mer och mer gått i från det efter att jag slutade tävla. Därför ...

Av Stina - 4 juni 2015 13:36


Igår var det examensmingel på fakultetsklubben med vi elever som tar examen idag, gamla elever, våra nuvarande lärare, gamla lärare, anställda på institutionen och andra relevanta personer inom folkhälsoområdet. Anledningen till det var för att progr...

Av Stina - 1 juni 2015 16:18


Idag är det första juni, första dagen på den första sommarmånaden. Vad är inte bättre än att påbörja denna sommarmånad med att skicka in sitt absolut sista arbete på min treåriga utbildning? Jag har precis skickat in det, 7 sidor om jämlik hälsa är n...

Av Stina - 1 juni 2015 09:04

Den här veckan får börja med en låt från en av mina absoluta favoritartister, Ed Sheeran. Jag älskar i princip allt han gör, de låtar han skriver och släpper själv samt de låtar han skriver till andra artister. Han har bland annat skrivit en del musi...

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards