Stina Svensson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Stina - 5 augusti 2015 19:51

Så, jag har inte varit här på en evighet, jag trivs super bra med den nya bloggen och det är skönt att börjat om på ett nytt ställe. Men jag tänkte jag skulle titta in här lite snabbt och se om det fortfarande är någon som är inne här ibland. Hör och häpna det är fortfarande statistik som visar att det är några fåtal inne här varje dag! Det trodde jag inte. Jag tänker inte börja uppdatera här igen bara så ni vet men jag tänkte uppdatera er lite snabbt. Jag hopas ni tittar in på min nya blogg, det har hänt lite där. Det var en stor okontrollerad brand nära hemma igår som jag skrivit om, i morgon kommer det upp massor av bilder från ridlägret i år med mera.


Påminner igen om min nya bloggadress om ni blir intresserade av att ta en titt: http://genomminablaogon.blogg.se/

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards