Stina Svensson

Alla inlägg under augusti 2009

Av Stina - 2 augusti 2009 15:48

Ja mamma och Bosse har åkt på en mini semester tills på tisdag så jag har fått lite ledigt kan man ju säga, eller ja jag får vara för mig själv vilket är jätte skönt ibland:) men det blir ännu mer att göra hemma när man är själv......men det är de värt och det är ganska kul att gå runt och pyssla med lite blandae saker samtidigt som man varavar tiden med att rida. har ännu inte ridit idag eftersom att det bara är Chimal som ska ridas har jag sjutigt det till kvällen så jag kan göra andra saker på dan men jag ska väll snart dra mig ut det är inge kul att hinna bli trött om man ska rida dressyr:)


men jag ser facktiskt fram imot det för igår red jag dressyr barbacka på honom och det gick jätta bra, han var lugn och fin men med ordentlig gas bakifrån så jag fick ett ordentligt från sjut så han jobbade fint:D desutom så rd jag galopp i mer en ett varv i båda hållen för första gågnen och höll balanses när han gjorde glädje skutt:) så det går framått men vi måste jobba hårdare på avsaktningaran:) så idag blir det med sadel för jag har ändrat stigläder längd igen eftersom att den jag har inte rigtigt funkar:(

Av Stina - 2 augusti 2009 10:09

Japp nu har jag uppdaterat Team Harmoni lite, jag har skapat en ny hemsida, blogg och fotoalbum så det blir lite mer ordning på saker och ting.....jag har tröttnat ganska rejält på bloggen jag haft där jag liksom haft allt i ett så nu har jag gjort så här och är facktiskt ganska nöjd med resultatet:)


Men nu väntar YR-SM på Billingeritten med Chimal och så kanske Rezy får åka till Isabergsritten och gå 50km men det får vi se, annars så rullar allt på som vanligt med mycket skritt och en massa dressyrande med hästarna och jag har kommit på att skolan börjar snart igen:( men nu är det bara 1år kvar sedan är jag fri om man nu kan kalla det de för vad ska jag göra? jag måste plugga vidare eller börja joba och hur lätt är det att få jobb? men jag har funderat på att utbilda mig till hovslagare för det är nått som jag tror jag skulle tycka är kul, men jag får se:)


Här är länkarna till allt nytt:)

Hemsidan: http://www.infoom.se/mysite/index.php?user=8691

Fotoalbumet: http://www.pixbox.se/usr_show_id170105_page0_order1.html


De finns även längre ner på sidan....

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards