Stina Svensson

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Jag har haft blogg lov!!!!

Av Stina - 30 december 2009 18:41

Ja det har inte varit mycke uppdateringar här den senaste tiden och det kommer väll kanske inte bli bättre på ett tag, jag har en himla massa att göra med hästar, jul, nyår, läger och mängder av plugg:( Men men, det är bara att kämpa på, börjar komma någon vart med böckerna jag läser och med lite uppsatts arbeten som ska vara klara efter jul lovet. Hästarna rids, inte direkt efter schema just nu med tanke på att det är upp till -20 en dag och nästa -10. Det går ganska mycket upp och ner så när vi kan blir det ut och jogga i tung snö och vissa dagar vanlig skritt snö pulsning. Idag blev det skritt pulsning för Rezy och Ceasar, det gick jätte bra och Ceasar som gick bakom Rezy upptäckte snart att man kunde gå i hennes spår för att få det lite lättare;) Sedan blev det barbacka tur på Chimal i mag hög snö.....Gick bra men det blev bara sån hög snö en liten stund sedan övergick vi till ca 50cm.
Nästa vecka bär det iväg till YR läger, har sån tur så Natta hämtar upp mig i Örebro så jag slipper åka tåg:D Men innan dess julklappsritten på söndag och jag tror jag har det största paketet  
I morgon blir det nyårsfest hos Uffe med Solmunkarna;) Några av min brors kompisar som även jag känner som skapat en förening som kallar sig solmunkarna så jag ska på deras nyårs fest, vi kanske syns där;)

   Dagens -15 tur med Rezy och Ceasar, fint väder va?

Jag och Ceasar, påpälsade och varma:)        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 5 augusti 2015 19:51


Så, jag har inte varit här på en evighet, jag trivs super bra med den nya bloggen och det är skönt att börjat om på ett nytt ställe. Men jag tänkte jag skulle titta in här lite snabbt och se om det fortfarande är någon som är inne här ibland. Hör och...

Av Stina - 11 juni 2015 10:35


Som ni säkert märkt uppdaterar jag knappt här längre. Det beror mestadels på att den här bloggen från börjat var en ren hästblogg där allt jag skrev bara var kring hästarna. Sen har jag mer och mer gått i från det efter att jag slutade tävla. Därför ...

Av Stina - 4 juni 2015 13:36


Igår var det examensmingel på fakultetsklubben med vi elever som tar examen idag, gamla elever, våra nuvarande lärare, gamla lärare, anställda på institutionen och andra relevanta personer inom folkhälsoområdet. Anledningen till det var för att progr...

Av Stina - 1 juni 2015 16:18


Idag är det första juni, första dagen på den första sommarmånaden. Vad är inte bättre än att påbörja denna sommarmånad med att skicka in sitt absolut sista arbete på min treåriga utbildning? Jag har precis skickat in det, 7 sidor om jämlik hälsa är n...

Av Stina - 1 juni 2015 09:04

Den här veckan får börja med en låt från en av mina absoluta favoritartister, Ed Sheeran. Jag älskar i princip allt han gör, de låtar han skriver och släpper själv samt de låtar han skriver till andra artister. Han har bland annat skrivit en del musi...

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards