Stina Svensson

Alla inlägg under februari 2010

Av Stina - 8 februari 2010 19:44

Wiiiiii:D

Vem har nya chaps? JAG

Mina nya chaps har kommit, super snygga, passar perfekt, så klart beby blå:) Så jävla nöjd med dem, längtar tills det blir varmare och jag kan använda dem.


De känns jätte sköna så jag hoppas att de kommer funka bra, jag kommer aldrig vilja ta av mig   mina nya chaps igen:)


För tillfället rullar allt på bra här hemma, jag har lyckats bli lite förkyld igen men  det ska inte få stoppa mig. I helgen blir det distansgalan, första gången för mig:) Jag ska hämta 1000km pris åt mig själv, längtar nått grymt tills jag får hämta det till Chimal.....

Mina skit snygga chaps.

   

Av Stina - 1 februari 2010 19:39

Nej det gör det absolut inte, jag tränar på, rider på och pluggar på. Kan inte längta mer till sommaren, studenten, värmen och förhoppningsvis ett jobb. Längtar även till första tävlingen, den 28/3 drar det igång med Rönningeritten tillsammans med Ceasar, 50km blir det och sedan är det Vedemaritten 120km** med Chimal och så är man igång igen. har tänkt publicera Ceasars tävlingssäsong på hemsidan ochså.

Länk


Men men på söndag är det årsmöte mer NDRK, så är det träningsritt den 27 hos Sabina i Pålsboda, tanken är att Ceasar ska få åka, jo just det de är distansgala snart med, min första och jag hoppas det blir skit kul:)


Ska även passa på att säga grattis till Gunilla Carlsson som blev ordförande i distanskommitèn, GRATTIS GRATTIS!!!

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards