Stina Svensson

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Blogg torka

Av Stina - 19 mars 2014 15:45

Ni har säkert märkt av att jag inte uppdaterar lika mycket som förut och att det är ganska dåligt med intressanta inlägg. Jag har helt enketl ingen aning om vad jag ska blogga om. Känns som att jag inte har speciellt mycket att skriva om, har dessutom en del att göra, jag känner mig helt enkelt lite stressad. Nästa vecka på lördag har vi salstenta på arbetsmiljörätt och jag fattar fortfarande ingenting, jag har inget plugg driv och det känns som om jag inte hinner med något. Att ha varit sjuk en vecka när man har mycket att göra är ingen höjdare kan jag säga. Jag har inte kunnat simma eller vara ute och gå på en evighet känns det som. Den energi jag har lägger jag på att få hästarna ridna. Samtidigt känns det som om jag inte lägger tillräkligt med tid på Chimal och Kungen, de har en ganska lugn vecka nu eftersom jag ska till Gävle på fredag eftermiddag och kommer hem någon gång på söndag. 


Tanken är att Kungen ska gå 30km på fredag förmiddag men det har snöat idag och vi skodde om till sommarskor igår. Jag red Chimal på förmiddagen men då underlaget var piss och han halka lite bestämmde jag mig för att inte rida Kungen, vill inte riskera något. Så Chimals runda blev kortare än planerad och Kungen fick vila. Vad har hänt med den här veckan! Var tar all min tid vägen? Jag skulle vilja ha ett antal timmar till på dagarna så jag hann med lite till, och så vill jag att den jävla snön försvinner så jag kan träna Kungen på fredag, jag vill verkligen få de där 30km ridna, vi ska ju för guds skull tävla i slutet på april. Vad har hänt, antar att jag är som vanligt igen som har panik över träningen av hästarna, allt är väl då tekniskt som det ska, men det och sedan stressen över skolan, det är bara lite för mycket just nu. Så förlåt på förhand om bloggen är lite tråkig ett tag men jag ska verkligen försöka fixa lite bra inlägg!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 5 augusti 2015 19:51


Så, jag har inte varit här på en evighet, jag trivs super bra med den nya bloggen och det är skönt att börjat om på ett nytt ställe. Men jag tänkte jag skulle titta in här lite snabbt och se om det fortfarande är någon som är inne här ibland. Hör och...

Av Stina - 11 juni 2015 10:35


Som ni säkert märkt uppdaterar jag knappt här längre. Det beror mestadels på att den här bloggen från börjat var en ren hästblogg där allt jag skrev bara var kring hästarna. Sen har jag mer och mer gått i från det efter att jag slutade tävla. Därför ...

Av Stina - 4 juni 2015 13:36


Igår var det examensmingel på fakultetsklubben med vi elever som tar examen idag, gamla elever, våra nuvarande lärare, gamla lärare, anställda på institutionen och andra relevanta personer inom folkhälsoområdet. Anledningen till det var för att progr...

Av Stina - 1 juni 2015 16:18


Idag är det första juni, första dagen på den första sommarmånaden. Vad är inte bättre än att påbörja denna sommarmånad med att skicka in sitt absolut sista arbete på min treåriga utbildning? Jag har precis skickat in det, 7 sidor om jämlik hälsa är n...

Av Stina - 1 juni 2015 09:04

Den här veckan får börja med en låt från en av mina absoluta favoritartister, Ed Sheeran. Jag älskar i princip allt han gör, de låtar han skriver och släpper själv samt de låtar han skriver till andra artister. Han har bland annat skrivit en del musi...

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards