Stina Svensson

Alla inlägg under maj 2015

Av Stina - 4 maj 2015 08:00

Just nu går James Bay´s Hold Back The River mycket på radion. Men det här är inte originalversionen. När artister kommer till BBC Radio 1 Live Lounge gör de ofta live inspelade covers så väl som sina egna låtar. Här är det Ella Henderson som gör en cover av Hold Back The River, jag älskar hennes röst och tycker verkligen hon gör denna cover helt underbart. Om ni är som jag och tycker om när kända artiser gör covers på låtar är BBC Radio 1 kanal på youtube perfekt!



Ella Henderson - Hold Back The River

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards