Stina Svensson

Alla inlägg under september 2009

Av Stina - 5 september 2009 14:50

Om jag fattar arangörernas hemsida rätt ligger Annelie och Dahle på 9:e plats, heja Annelie. Ebba kommer jag inte ihåg vilken plats hon låg på men heja på Ebba och Patos med:)

Av Stina - 5 september 2009 13:29

Läste på Team Norbergs blogg att alla 3 svenskarna är godkända i första grind men jag såg på arrangörens hemsida att Frida utgått på egen begäran, vet ej varför men så himla tråkigt:( får hoppas att det går bra för de andra:) håller tummarna för det.

Av Stina - 4 september 2009 19:15

Ingen häst idag:(

Nej idag kommer det ingen häst utan jag får antagligen vänta en vecka till eftersom sjutsen han skulle åka med ner från östersund blev förkyld så han kommer antagligen nästa fredag istället vilket är jätte tråkigt eftersom att jag såg fram i mot hans ankomst.


Men men jag deppar inte ihop för det utan kör på som vanligt, har gymmat och simmat idag igen & i helgen så ska jag rida Chimal, städa rum, plugga och kanske rida Rezy en sväng ochså:) så en vekca till med "bara" Chimal och lite Rezy.

Jag rider henne nästan inget just nu eftersom att hon inte är så "jätte" mycket tävlings häst längre och mamma rider ju henne så just nu skrittar jag runt ensam på Chimal i skogen och det är ju mysigt men lite små tråkigt med tanke på vädret...... Men på söndag ska jag ut på en längre skrittur och om det är någon som vill komma och hålla oss sällskap så får ni mer än gärna hänga på, har väll tänkt rida runt 11 nån gång, hör av er om ni vill med:)

Av Stina - 3 september 2009 19:46

Det blev en bra skrittur men i spö regn idag:( Chimal skötte sig jätte bra men det blev blöt, blöt, blöt:( men måste det ridas så måste det ridas.....

Av Stina - 2 september 2009 20:02

Idag blev det första ridturen på Chimal sedan SM, han var pigg och busig men bråkade inte vilket han har en tendens att göra när man inte ridit på länge. Så han ska väll få ägna hösten till att luffsa runt lite och gå dressyr nu så vi kommer igång med vinter träningen i höst:)


Och så kommer det ju en till liten plutt som ska ut och skritta en massa nu i höst:)

 [Blir en bild på Chimal så klart bara för att han är bäst<3]


Nej nu ska jag ägna mig åt läxor:(

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards