Stina Svensson

Alla inlägg under april 2015

Av Stina - 1 april 2015 19:39

Jag kännde för att lyssna på musik och bara vara, går in i typiska moods när jag inte vill annat än att lyssna på musik. Först var jag ute och gick i 45 minuter med musik i öronen men det räckte inte. Därför bestämmde jag mig för att vara lite produktiv samtidigt som jag lyssnar på musik, så nu blir det till att jobba på lite blogginlägg!

 

                                                                          

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards