Stina Svensson

Alla inlägg under december 2013

Av Stina - 24 december 2013 07:19

Av Stina - 23 december 2013 20:27

Jag har inte använt mig utav min collage app på länge men den senaste tiden har det varit riktigt kul. Roligast är det att göra collage av personer eller deras karaktärer i filmer. Och ja jag är en typisk person som snöar in mig på filmer, skådisar osv. Och som ni säkert märkt är det senaste The Hobbit och Aidan Turner det jag snöat in mig på.

Efter att ha gjort ett collage av Aidan Turner, som jag utan problem kan erkänna att jag tycker är grymt snygg så ville syrran ha collage av Thorin i The Hobbit så då blev det två på honom med!

De kanske inte är jätte snygga och bra gjorda men jag tycker helt enkelt bara att det är kul!

Av Stina - 23 december 2013 18:00

Eftersom mina föräldrar varit skilda sedan jag var 4år har vi sedan dess firat jul två gånger per år. Julafton så klart och sedan dagen före eller efter, oftast dagen innan. Idag har vi helt enkelt ätit julmat, öppnat lite julklappar och tittar på The Hobbit eftersom det inte är något Kalle anka.

Av Stina - 22 december 2013 19:31

Av Stina - 22 december 2013 18:48

Av Stina - 22 december 2013 16:44

Idag blev det lite frisk luft ute i skogen för både Kungen och Chimal. Med Kungen skrittade jag ut tillsammans med mamma på Niccan, han var lika pigg som vanligt men skötte sig helt okej. Chimal däremot fick röra lite mer på sig. Vi gjorde helt enkelt så att vi ägnade ett par kilometer åt trav och gallop, att bara sträcka ut lite och jag tror jag och Chimal njöt ungefär lika mycket.

Två dagar före julafton, ingen snö, plusgrader och inget underställ krävs. Jag måste säga att det är riktgt skönt! Jag kan dock säga att stickad tröja och fleeceväst inte var någon höjdare när det började regna, men det gjorde inte så mycket för vid det laget var jag och Chimal på väg hem! Nu kommer hästarna få stå i två dagar eftersom att i morgon firar jag jul hemma hos mamma och på julafton ska vi vara hemma hos farmor. Första julen utan Farfar kommer kännas konstig men det kommer nog gå bra!

Av Stina - 21 december 2013 18:42

Ja, jag var som sagt inte nöjd med den header jag bytte till igår så nu har jag bytt igen! Den här tycker jag lite bättre om, speglar fortfarande mig och bloggen på ett bra sätt tycker jag. Lite Chimal, jag, citat, bilden på Aidan Turner som gör mig riktigt glad, min autograf från Antonio Lindbäck och världens bästa artist, Bruce Springsteen. Ja den speglar mig ganska bra, funderar väl forrtfarande på om jag är nöjd med den men kommer nog ge den här ett par dagar hade jag tänkt!

 

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards