Stina Svensson

Alla inlägg under januari 2014

Av Stina - 12 januari 2014 18:58

Av Stina - 11 januari 2014 15:40

I brist på nya häst bilder kommer det nu lite blandade gamla!

 

Jag & Bonnie utklädda för maskerad

 

 

Jag & Pysen längst fram

 

Han var ganska mörk en gång i tiden min lilla plutt!

   

Först är det Chimal i sin box på ett läger, sen är det jag & Chimal på ett luciatåg

      

Jag och underbart mysiga Miro<3

   

Avslutar helt enkelt med en bild på mig och världens bästa häst!


Bilderna är i ganska olika kvalitet då vissa är tagna för så länge sedan så de blivit framkallade, alltså innan vi hade digital kamera!

Av Stina - 11 januari 2014 13:16

De två senaste dagarna har det kommit snö här hemma i vretstorp. Otroligt deprimerande, kallt och blöt. Chimal var dock ganska nöjd med att få busa runt i snön på ridturen idag, och efter det få på den varma halsen på sitt vintertäcke.

Av Stina - 10 januari 2014 21:15

Eftersom jag har en riktigt tråk fredag bestämde jag mig för att titta på en film, och det blev inte vilken film som helst. Det blev helt enkelt den svenska filmen festival! Den är egentligt riktigt dålig och ganska gammal om man säger så men jag tycker fortfarande att den är rolig att se. Något jag tänkte på när jag såg filmen var de "snygga" solglasögonen Ebba Hultqvist har på sig i filmen, jag kommer ihåg när de var populära, alla sprang runt med dem med sina färgade glas och små strasstenar formade till hjärtan på. Själv hade jag likadana som Ebba i filmen, fast blå!

 

Av Stina - 10 januari 2014 19:54

Av Stina - 9 januari 2014 14:59

 

Av Stina - 9 januari 2014 14:36

Har gjort i ordning den här eftermiddagen så bra det går utifrån flrutsättningarna, vilka är att jag mår piss och har ont.

 

Vilket innebär soffan, tv:n, en skön filt, choklad, dator och en bra tv serie box, The Vampire Diaries säsong 4 för att vara exakt.

Av Stina - 8 januari 2014 21:50

Den här videon är bara för bra, jag vet den är gammal men jag älskar verkligen att Bruce Springsteen ställde upp på det här och driver med låten, gör sig rolig och har på sig sina kända gamla scenkläder! Titta på hela, den bra bilden är när Bruce Springsteen kommer in!

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards