Stina Svensson

Alla inlägg under mars 2014

Av Stina - 23 mars 2014 07:21

Av Stina - 22 mars 2014 18:45

Har hängt på stan med Camilla i Gävle idag. Lite god lunch på världens coolaste restaurang Church Street Saloon som är inredd som en gammal amerikansk saloon följdes av lite slösande utav pengar, ni får se vad jag köpt när jag kommer hem!

Av Stina - 22 mars 2014 10:28

Av Stina - 22 mars 2014 10:16

Är som sagt i Gävle hos Camilla i helgen, måste säga att det är ganska skönt att komma bort lite och släppa all stress hemma, jag behöver verkligen det här. Vi har hittills inte gjort ett skit utan bara umgåtts. Det var segt att ta sig upp i morse kan jag säga, Camillas säng är sjukt skön! Idag ska vi antagligen gå lite på stan och sedan ska vi på spelkväll ikväll, kommer blir riktigt roligt. Det är super fint väder ute också men det antar jag att det är hemma med eftersom mamma tagit av Chimal hans täcke. Kom föresten på igår när jag skrev om träningspasset och att det inte känndes något bra att det fanns en positiv sak med det. Jag red i den engelska sadeln för att se hur det funkade för mig och Kungen. Den låg riktgt bra på honom och ridningen i den funkade bra för mig med, jag fick inte ens ont i knäna och det är ett stort plus!

Fint väder här i Gävle!

Av Stina - 21 mars 2014 22:49

Känndes inte riktigt bra när jag red 30km på Kungen idag, han skötte sig jätte bra med som sagt inte 100%. Så funderar därför på att aktivera Chimala licens och rida lite längre på honom nästa vecka så kanske jag kan ha honom som back up. Tror definitivt inte han skulle tycka det vore tråkigt! Är för tillfället hemma hos Camilla i Gävle efter ett antal timmar på tåget då det blev stillastående en bra stund... Kommer bli en toppen helg i Gävle i varje fall!

Av Stina - 21 mars 2014 07:29

Sitter nu och äter frukost, sen blir det upp till stallet och 30km med Kungen. Ser ut att bli ganska bra träningsväder idag, just nu +7 grader, lite molnigt och lite blåst. Helt okej med tanke på att det kom snö i förrgår... Men den är borta nu!

Av Stina - 20 mars 2014 18:19

Idag kom Kungens tävlingsbok. Känns verkligare och verkligare att jag ska tävla honom om några veckor. I morgon blir det 30km med Kungen, jag har bajs ont i mitt knä, det hugger liksom till i det men det ska nog gå bra i morgon ändå. Sen ska jag ju till Camilla i Gävle i helgen, ska bli så underbart att träffa henne, vi har typ inte setts sen i julas!

Av Stina - 20 mars 2014 10:57

Presentation


Jag är en 23årig student som bloggar om hästar och livet. Jag har under flera år varit aktiv och tävlande inom ridsportsgrenen distansridning. Följ mig i min vardag med hästar och universitetsplugg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards